2017. szeptember 26., kedd

Őszi pöttyös | Manikűr

Sziasztok:)!
Egy őszi holografikus manikűrt mutatok meg nektek. A lakkot a tegnapi kedvences bejegyzésben láthattátok, most pedig felkenve, manikűrként mutatom meg.
Az alapszín a Moyra 105-ös kàvésszìnű lakkja volt, amire a Moyra egyik holo lakkja került pöttyöknek. Aki a régi blogomat olvasta, neki ismerős lehet, hogy én mennyire szeretem a pöttyös körmöket. Emiatt is szerettem volna, hogy egy pöttyös manikűr legyen az első itt a blogon.
Sajnos most elég csüntik a körmeim :(

Az alapszínből 2 réteget kentem fel, majd a pontozó segítségével a holo pöttyök kerültek fel.
Az idővel nagy szerencsém volt, ezért magát manikűrt napfényben is tudtam fotózni, hiszen a holo itt jelenik meg igazán. Ki kell élvezni még a napsugarakat, amíg igazán rossz idő nem lesz.



Ti milyen mintájú körmöket szerettek viselni?

1 megjegyzés:

  1. Szép lett! Ezt a Moyra lakkot nyomdalakknak használom leginkább. (-: Nálam szt hiszem a virág mellett a geometrikus a legnagyobb kedvenc.

    VálaszTörlés